פורטל המנעולנים המוביל בישראל


אנשים רבים אינם יודעים האם פורץ מנעולים הוא גם מנעולן והאם כל מנעולן יכול לפרוץ מנעולים. הם מודעים לעובדה שפריצת דלת דירה היא מעשה פלילי אך הם אינם מייחסים לדבר חשיבות כאשר מדובר על איש מקצוע אותו הם מזמינים למטרת פריצת מנעול ביתם או פריצת מנעול הרכב. במאמר זה נביא בפני הקוראים את הנקודות החשובות ביותר אותן יש לדעת אודות עולם פריצת מנעולים.

 

הפלילי והחוקי – חשוב לוודא!

הדבר הראשון והחשוב ביותר אותו יש לדעת הוא שמעשה פריצה מכל סוג שהוא הינו מעשה פלילי. פורץ שווה ערך לגנב או לשודד מבחינת המשטרה ולכן אם מישהו פורץ את מנעול הבית שלכם (או הרכב), הוא מבצע מעשה פלילי, אלא אם יש לו היתר לבצע פעולה זו. במדינת ישראל, כמו במדינות רבות ברחבי העולם יש נוכלים רבים שמשווקים את עצמם בצורה אמינה ומציגים את עצמם כאנשי מקצוע שמספקים שירות פריצת מנעולים. מסיבה זו הדבר הראשון אותו יש לוודא בעת הזמנת שירות פריצת מנעולים הוא שמדובר על מנעולן שעבר הכשרה מיוחדת בתחום פריצת מנעולים וקיבל היתר לביצוע פעולה מסוג זה ממשטרת ישראל.

 

מנעולן ופורץ מנעולים

ישנם מנעולנים מנוסים ובעלי מוניטין מוצלח שאינם מספקים שירות פריצת דלתות רכבים או בתים ולכן חשוב לברר נתון זה מראש. הדבר הראשון אותו יש לבדוק (גם במצב חירום) הוא האם המנעולן יכול להציג בפניכם תעודת יושר מהמשטרה או תעודת פורץ מוסמך. מסמכים אלו יבטיחו לכם שאותו אדם שהגיע אל ביתכם אכן פורץ באופן חוקי את המנעול. תמיד חשוב לזכור שפורצי המנעולים הם מנעולנים, אך לא כל המנעולנים הם פורצי מנעולים.

 

פורץ מנעולים הוא אדם שעבר הכשרה מקיפה של מנעולן ולאחר מכן הכשרה בתחום פריצת מנעולים. איש מקצוע זה הינו אדם בעל ידע תיאורטי ומעשי בכל הקשור אל סוגי מנעולים ומערכות שונות של צילינדרים, הכרת כל סוגי מנגנוני הנעילה, התקנה של מנגנוני נעילה, הרכבת דלתות בעלות מנגנון הנעלה חשמלי, תחזוקה של מערכת הבטיחות של המנעול, קידודים, שכפולי מפתחות, מנעולי קודים ועוד, היבטים משפטיים של פריצת מנעולים, סוגים שונים של טכניקות פריצה המותאמות לפריצת מנעולי רכב, דלתות בית, כספות ועוד.

 

לסיכום, פורץ מנעולים הוא אותו איש מקצוע שיסייע לכם במקרים בהם איבדתם את המפתחות ואינכם יכולים לפתוח את דלת הבית, הרכב או הכספת, במקרים בהם הדלת נתקעה ונדרש לפרוץ אותה וכן במקרים בהם שכחתם את המפתחות ברכב ואין לכם דרך להוציא אותם ללא פריצתו. טרם הזמנת שירותיו של איש מקצוע זה תמיד יש להקפיד לוודא שמדובר על פורץ מנעולים בעל היתר ממשטרת ישראל. בהצלחה בבחירה!

Comments are closed.


  • החלפת מנעולים
  • החלפת צילינדרים
  • פריצת דלתות
  • מחירים משתלמים


צור קשר

שם (חובה)

טלפון

דואר אלקטרוני (חובה)

תפריט
פוסטים אחרונים