פורטל המנעולנים המוביל בישראל


שיפצתם את הדירה, החלפתם את כל המנעולים שעל הדלתות או את הדלתות עצמן, הזמנתם חברת ניקיון שתנקה עבורכם ביסודיות את הבית לאחר השיפוץ, דבר שכלל גם הסרת כתמים עקשניים של צבע וכמות בלתי ניתנת לתיאור של אבק והיום כאשר חזרתם לביתכם לאחר סיום יום העבודה, אינכם מצליחים לפתוח את המנעול של דלת הפלדה החדשה והיפהפייה שהותקנה עבורכם.

 

הכתובת הנכונה – מנעולן

ניסיתם לסובב את המפתח כמה פעמים, אפילו ניסיתם להכניס את המפתח בצורה הפוכה לדלת, אך שום קסם לא עבד. במצבים כאלו הדבר הראשון אותו יש לעשות הוא לטלפן אל מנעולן וזאת על מנת שיבוא במהרה, יפתור את הבעיה ויפתח עבורכם את הדלת לבית.בעיות במנעול תופסות את רובינו בהפתעה. רוב האנשים אינם יכולים לחזות מתי הצילינדר של הדלת יתקלקל ורוב האנשים אינם מצליחים להימנע מלנסות לפתוח את הדלת מספר פעמים כאשר הם מפעילים כוח ויצירתיות יתר שלעיתים מסתיימת במפתח שבור או באי היכולת להוציא את המפתח מהדלת. ישנם גם מצבים מלחיצים מאוד בהם לא מצליחים לפתוח את הדלת של השירותים או שהילד אינו מצליח לפתוח את דלת הכניסה והוא נמצא לבד בבית. הפתרון לכל אלו הוא מנעולן.

 

כיצד בוחרים מנעולן?

יש כל כך הרבה פרסומים על מנעולנים וכאשר מקלידים את המילה 'מנעולן' במנוע החיפוש של גוגל מקבלים כל כך הרבה תוצאות עד כי רוב האנשים (שמצויים במצב חירום מבחינתם) בוחרים את התוצאה הראשונה וללא בדיקה כלשהי מזמינים את המנעולן, דבר שיכול להסתבר כטעות. כמו בכל תחום גם בתחום זה יש שרלטנים ואנשים שאינם מקצוענים דיים ולכן חשוב מאוד לבחור מנעולן קבוע שיחלץ לשירותכם מיידית בכל קריאת עזרה.

 

פרמטרים חשובים לבחירת מנעולן

הכשרה- נכון להיום כל מנעולן צריך לעבור הכשרה וזאת על מנת להבטיח ללקוחותיו את התוצאות הטובות ביותר. כל אדם שמתקבל לקורס מנעולנות חייב להיות מעל לגיל 18 ולהציג תעודת יושר מהמשטרה. כלומר, למנעולנים אין עבר פלילי.

רישיונות ותעודות – מנעולנים מקצועיים משתייכים בדרך כלל לאיגוד המנעולנים ויכול להציג כרטיס חבר בארגון זה. מנעולן שמספק שירות פריצת מנעולנים חייב להציג רישיון מהמשטרה, אחרת מדובר על פעולה פלילית.

זמינות והגעה – תמיד יש לוודא שהמנעולן זמין במשך כל שעות היממה ויכול להגיע תוך פרק זמן קצר אל הלקוח.

ניסיון – יש לוודא שהמנעולן בעל ניסיון בסוג השירות הנחוץ לכם, אם הכוונה היא אל פריצת דלת, החלפת מנעול, התקנה של צילינדר ועוד. וכמובן לסיום,

ולסיום, תמיד כדאי לוודא שבסיום התיקון, ההתקנה או פריצת הדלת המנעולן ינקה אחריו וזאת על מנת שלא תצטרכו להזמין בשנית את שירותיה של חברת ניקיון.

בהצלחה.

Comments are closed.


  • החלפת מנעולים
  • החלפת צילינדרים
  • פריצת דלתות
  • מחירים משתלמים


צור קשר

שם (חובה)

טלפון

דואר אלקטרוני (חובה)

תפריט
פוסטים אחרונים