פורטל המנעולנים המוביל בישראל


חימום תת ריצפתי חשמלי הינה מערכת חימום איכותית, הנחשבת זולה ביחס אל אפשרויות חימום אחרות של חללים, אך גם יוקרתית מבחינת איכות החימום. המערכת החשמלית לחימום החלל מונחת מתחת לרצפה ומאפשרת חימום מהיר ונעים של כל גודל חלל.

מבנה המערכת לחימום תת ריצפתי

המערכת התת ריצפתית לחימום חשמלי פועלת על ידי התקנה של גופי חימום המופעלים על ידי חשמל ומפיצים חום נעים ואחיד בכל גודל של חלל. המערכת בנויה משכבות שונות המבטיחות את איכות החימום ואת בטיחות המערכת לאורך שנים ארוכות, כאשר המערכת כולה חבויה מתחת לריצוף, כך שגם אינה פוגמת באסתטיקה בשום צורה. חוטי החימום החשמליים מונחים מתחת לריצוף עצמו, כאשר ביניהם מונחת שכבת בידוד. כל אלו, מחוזקים באמצעות יריעות מיוחדות, על מנת להבטיח את איכות מערכת החימום החשמלית. אל המערכת מחברים וסת חום, בין אם כללי ובין אם ייעודי בכל חדר, המאפשר לנו לשלוט על עוצמת החימום והטמפרטורה הרצויה.

התקנת המערכת

את המערכת מתקינים מתחת לריצוף, או מתחת לפרקט. את המערכת של החימום התת ריצפתי חשמלי ניתן למעשה להתקין מתחת לכל סוג של משטח, כך שאין כל מגבלה, וניתן להתאים את המערכת בצורה ספציפית לסוג המשטח. מומלץ מאוד לבחור בהתקנת המערכת טרם הבנייה או טרם השיפוץ, על מנת שניתן יהיה להתאים את המערכת מראש ולהתקין אותה בזמן. יש לציין, שאין כל מגבלה של גודל או מרחב, והמערכת נבנית באופן ספציפי לחלל עצמו.

היתרון של מערכת חימום תת ריצפתי חשמלי

אין ספק, כי כאשר בוחרים במערכת חימום תת ריצפתי חשמלי ניתן ליהנות מעוצמת החימום הטובה ביותר. החימום הינו אחיד, נעים ואינו מייבש, מה שמספק את האוויר הנעים בחלל. כמו כן, המערכת החכמה מאפשרת לנו שליטה ובקרה מלאה. אם נוסיף לכל אלו את בטיחות המערכת, את האיכות לאורך שנים ארוכות וכמובן את החיסכון הגלום בשימוש במערכת חימום זו, אנחנו בהחלט עומדים אל מול האופציה הטובה ביותר.

חימום אחיד, נעים, בטוח ואסתטי ניתן לקבל רק באמצעות חימום תת ריצפתי חשמלי, ועל כן, מערכת זו נחשבת לאחת המערכות האיכותית ביותר.

Comments are closed.


  • החלפת מנעולים
  • החלפת צילינדרים
  • פריצת דלתות
  • מחירים משתלמים


צור קשר

שם (חובה)

טלפון

דואר אלקטרוני (חובה)

תפריט
פוסטים אחרונים