פורטל המנעולנים המוביל בישראל


כולנו מחזיקים בביתנו מערכת חימום כזו או אחרת, אשר תוכל לשמש אותנו על מנת להעלות את טמפרטורת הבית בימות החורף הקרים. למרות שישראל הינה ארץ חמה ביחס לארצות אחרות, בכל חורף יש מספר חודשים קרים יחסית, בעיקר באזור ירושלים, בצפון ובדרום. האמצעים הפופולריים ביותר לחימום בתים הינם תנורים ומזגנים למיניהם. עם זאת, מדובר באמצעים אשר יש להם לא מעט חסרונות.

לכן, יותר ויותר משפחות בישראל בוחרות באופציה של מערכת חימום תת רצפתי, וניתן לראות כי פתרון זה צובר לא מעט פופולריות עם חלוף השנים. מדובר בגופי חימום אשר נמצאים מתחת לרצפת הבית. כאשר המערכת מתחממת, החום עובר דרך הריצוף ועולה למעלה, ובכך מחמם כל חלל רצוי. יש לציין כי מערכת כזו יכולה להיות מתאימה הן לצרכים ביתיים, והן לבתי עסק אשר זקוקים לחימום, כמו למשל בתי מלון.

שמירה על הלחות באוויר

אחד החסרונות העיקריים במזגן הוא העובדה שמלבד פעולתו הרצויה, הוא מוריד את אחוזי הלחות באוויר. הדבר גורם להרגשה לא נעימה ואף לתופעות בריאותיות כמו קשיי נשימה וצריבה בעיניים לאנשים מסוימים. בניגוד למזגן, מערכת החימום התת רצפתי אינה משנה את הלחות הטבעית של האוויר. בכך, ניתן ליהנות לא רק מטמפרטורה נעימה, אלא גם מאוויר טוב יותר ובריא יותר לנשימה.

טמפרטורה אחידה

כאשר אנו מציבים מזגן או תנור במקום מסוים ומחממים בעזרתו את הבית, נוצרים איזורים חמים יותר וקרים יותר- מן הסתם, האיזורים בקרבת מקור החום יהיו חמים ונעימים יותר מאזורים המרוחקים ממנו. באמצעות שימוש במערכת חימום תת רצפתי, ניתן לשמור על טמפרטורה אחידה בכל החלל אותו אנו מעוניינים לחמם. כל פינה ופינה בחדר תהיה חמה ונעימה באותה המידה.

ויסות ספציפי לכל חדר בבית

באמצעות החימום התת רצפתי, יש אפשרות לווסת את הטמפרטורה. המערכת נותנת אפשרות לויסות נפרד עבור כל חדר- כך, ניתן לכוון, למשל, טמפרטורה גבוהה יותר לחדרי הילדים, וטמפרטורה נמוכה יותר עבור חדרים אחרים. מובן שניתן לחמם אל ורק את החדרים בהם נמצאים אנשים, ובכך לחסוך לא מעט אנרגיה והוצאות.

רצפה חמה ונעימה

באמצעות החימום התת רצפתי, ניתן ללכת יחפים, או בגרביים בלבד, גם כשקר מאוד בחוץ. תארו לכם את הסיטואציה הבאה- למרות שמהחלון נשרף בוקר גשום וסוער במיוחד, הרצפה בבית תהיה חמימה ונעימה ותוכלו לצאת מהמיטה אל תוך בוקר נעים.

Comments are closed.


  • החלפת מנעולים
  • החלפת צילינדרים
  • פריצת דלתות
  • מחירים משתלמים


צור קשר

שם (חובה)

טלפון

דואר אלקטרוני (חובה)

תפריט
פוסטים אחרונים