פורטל המנעולנים המוביל בישראל


ישנם מצבים בחיים שאנחנו צריכים את עזרתו של מנעולן מקצועי, לפעמים אנחנו יכולים להיעזר בשירותיו של פורץ בלבד. רגע, מה ההבדל ביניהם? מנעולן הוא גם פורץ ואילו פורץ אינו מנעולן. בזמן שאתם נתקלים בסיטואציה בה אתם צריכים את שירותיהם של זה או של זה, מומלץ בחום לפנות למנעולן מומלץ בירושלים, תל אביב או בכל מקום אחר בסביבת המקרה.

מנעולנים מורשים הם אנשי מקצוע שעברו הדרכות, השתלמויות ולימודים מעמיקים בכל נושא הפריצה, המנעולים, התקנתם ופירוקם תוך שמירה על ציוד הלקוחות ובנוסף, הם מכירים את כל סוגי הדלתות מעץ, פלדה ועד זכוכית. חשוב לצין כי מנעולנים מורשים יכולים להיות רשומים בפנקס המנעולנים רק לאחר שקיבלו תעודת יושר מהמשטרה ועברו את כל המבחנים בהצלחה. לא משנה אם אתם זקוקים לשירותיו של מנעולן מומלץ בירושלים, תל אביב או חיפה מכל אחד מהם תוכלו לבקש שיציג בפניכם את תועדת המנעולן המורשה שלו.

למה כל כך חשוב לבדוק אם המנעולן מורשה?

  1. מנעולנים מורשים הם מנעולנים שעברו בדיקה על ידי משטרת ישראל כי אין להם עבר פלילי, כשאתם מזמינים אחד על מנת שיחליף לכם את המנעולים בבית, יתקין לכם מנעולים חדשים ואפילו כדי לפרוץ לכם את דלת הבית, הרכב או המשרד אתם רוצים להיות בטוחים שאיש המקצוע שיגיע אליכם יהיה בראש ובראשונה אמין, מקצועי ואיכותי. אתם רוצים להיות בטוחים שהנכס שלכם בטוח גם אחרי ההתקנה גם כשאינכם נוכחים בבית.
  2. החלפה או התקנה של מנעולים בביתכם או במשרדכם היא כבר לא מה שהייתה פעם. היום עם הטכנולוגיה אנחנו יכולים למצוא בשוק מנעולים חכמים מסוגים שונים. כשאתם מזמינים מנעולן מומלץ בירושלים או בכל עיר אחרת בארץ אתם רוצים שהוא יהיה מעודכן, שיוכל להציע לכם את הפתרונות העדכניים ביותר ומעל הכל שידע איך לבצע את עבודתו על הצד הטוב ביותר, הן בהתקנה נכונה, מקצועית ואיכותית והן מבחינת שמירה על הציוד שלכם ללא נזקים לדלת בה מותקן המנעול או מסביב לה.
  3. ישנם מנעולנים מורשים המספקים שירותי אבטחה נוספים, בעלי נכס רבים היום רוצים לשלב כמה פתרונות אבטחה לנכס שלהם כמו מצלמות אבטחה, מנעולים חכמים שניתן לשלוט בהם מרחוק וכן הלאה. מנעולן מורשה יכול לספק לכם את כל הפתרונות הללו תחת קורת גג אחת.

טיפ – הזמינו שירותים בקרתכם, אם הנכס שלכם ממוקם בירושלים למשל, הזמינו מנעולן מורשה בירושלים כך תוזילו עלויות. מנעולנים כמו בעלי מקצוע רבים מחייבים את לקוחותיהם על מרחק הנסיעה. בנוסף, אתם חוסכים לעצמכם זמן יקר בהמתנה לאותו מנעולן.

Comments are closed.


  • החלפת מנעולים
  • החלפת צילינדרים
  • פריצת דלתות
  • מחירים משתלמים


צור קשר

שם (חובה)

טלפון

דואר אלקטרוני (חובה)

תפריט
פוסטים אחרונים