פורטל המנעולנים המוביל בישראל


מנעולן עם הסמכה מטעם איגוד המנעולנים יכול להציע מגוון רחב של שירותים עבור קהל יעד במגזר הפרטי והעסקי. ההסמכה ניתנת בצורה זהה עבור מנעולן בפתח תקווה או בכל עיר אחרת, אך יש ההבדל הוא באזורי מתן השירות. כך לדוגמא יעדיף מנעולן בפתח תקווה לספק את שירותיו עבור אזור המרכז בלבד, בעוד מנעולן בגוש דן יתמקד בתל אביב, מנעולן בבאר שבע בדרום ומנעולן בחיפה בצפון.

השאלה המתבקשת היא במה באה לידי ביטוי ההסמכה של המנעולן ומה ההבדל בינו לבין מנעולן אחר. בשביל לענות על כך צריך להכיר את המאפיינים של ההסמכה:

א. הכשרה מקצועית – הסמכת מנעולן מתחילה בהכשרה מקצועית. את ההכשרה ניתן לקבל רק בבתי ספר למנעולנות שמאושרים על ידי משרד העבודה. בתי הספר אחראיים על תכנית ההכשרה והם גם אלו שמפעילים את הקורסים, הסדנאות ושיעורים.

ב. מבחן הסמכה – לא ניתן להיות מנעולן מוסמך בלי לעבור מבחן. במסגרת המבחן בודקים את יכולות המנעולן להתמודד עם תקלות נפוצות ולפתור גם בעיות נדירות. ככל שההסמכה של המנעולן רחבה, מקיפה ויסודית יותר, כך סביר להניח שהוא יעבור את המבחן בהצלחה.

ג. רישיון מטעם משטרת ישראל – לא כל מנעולן עם רישיון מטעם משטרת ישראל הוא מנעולן מוסמך, אך כל מנעולן מוסמך הוא בעל רישיון מטעם משטרת ישראל. הרישיון מעיד על כך שלמנעולן אין עבר פלילי. מבחינת הלקוח, המשמעות היא תחושת ביטחון גבוהה יותר כאשר מזמינים מנעולן עם רישיון מטעם משטרת ישראל.

איך אפשר לבדוק את רמת ההסמכה?

בסופו של דבר, לרוב הלקוחות אין את הכלים או הידע לבדוק את רמת ההסמכה של מנעולן. הפתרון עבורם צריך להיות לבקש לראות את תעודת ההסמכה עוד לפני שהמנעולן מתחיל לעבוד. באותה הזדמנות אפשר לשאול על ההכשרה שהוא עבר, הניסיון שיש לו וההיכרות עם התחום.

כדאי גם להשוות בין מחירי שירותי פריצה לפני שמזמינים מנעולן בפתח תקווה או בערים אחרות. השוואת מחירים היא כלי יעיל לבחון את רמת האמינות של המנעולן ולמנוע הוצאות מיותרות.

Comments are closed.


  • החלפת מנעולים
  • החלפת צילינדרים
  • פריצת דלתות
  • מחירים משתלמים


צור קשר

שם (חובה)

טלפון

דואר אלקטרוני (חובה)

תפריט
פוסטים אחרונים