פורטל המנעולנים המוביל בישראל


ישר עם בוא ימי החורף הראשונים, אנשים נזכרים לבדוק את יעילות המזגן, לבדוק שיש להם מספיק עצים עבור הסקה ובאופן כללי נזכרים ברגע האחרון לוודא שהם מוכנים לימי החורף הקרים – עובדה שבדרך כלל מובילה להוצאות וללחץ מיותרים. אי לכך, אם  תחשבו מעט לפני, אם רק תהיו מעט יותר מוכנים ומאורגנים ותחליטו איזו שיטת חימום אתם מבקשים לעצמכם, לא רק לפני ימי החורף הקרים, אלא עוד לפני שהבית מתחיל להיבנות, תוכלו להבטיח לכם מעתה והלאה חורף חמים ונעים מבלי שום צורך בתחזוקה. נשמע טוב? נשמע שמדובר בשיטת חימום רצפתי!

החיים הטובים

שיטת חימום רצפתי הינה שיטת חימום שבין היתר מאפשרת ליהנות מחיים נעימים ואף קלים ביותר. שיטה זו אינה מצריכה שום תחזוקה, גם לא פעם בכמה שנים. שיטה זו אינה מצריכה לוודא שיש מספיק חומר עבור חימום, אינה מצריכה שנהיה מודאגים לגבי בעיות או בלאי, אינה מצריכה לזכור בכול יום מחדש להיות "עסוקים" בהדלקת המערכת (כי ניתן מראש לתכנן את מועדי ההדלקה והכיבוי כך שגם ניתן לחזור לבית חמים ונעים) ובנוסף היא אפילו אינה מובילה לכך שנהיה מוטרדים מהעובדה שמצטבר עליה אבק או שהיא תופסת מקום, וזאת כי היא מוטמעת מתחת לפני השטח, כך שלולא החום הנעים אשר בוקע מהרצפה בשעות ובאזורים הרצויים, הרי שניתן לשכוח מקיומה של המערכת – נעים, פשוט וכה נוח.

אחריות

דיברנו רבות עד כמה שיטה זו מאוד נוחה עבור תחזוקה ושימוש תקוף, ואף ציינו שאין צורך לדאוג לגבי תקלות ובלאי, אך פה נחדד ששיטה זו אמורה לעבוד באופן חלק ותקין לאורך שנים, ועל כן אין זה מפליא למצוא שבעוד שמגוון ערכות חימום אחרות באות עם אחריות שהממוצע שלהן עומד על כחמש שנים, הרי שמערכת חימום רצפתי מגיעה עם אחריות של עשרות שנים, כך שאין זה מופרך ליהנות גם משלושים שנות אחריות. נשמע טוב מדי? כך זה כאשר המערכת איכותית, ההתקנה מקצועית, החומרים ייעודיים, הניסין רב ובאופן כללי ניתן לחוש בטוחים לגבי יעילות השיטה. אי לכך כאשר משווים בין חברה כזו או אחרת, בין היתר יש לתת משקל רב לפרמטר של שנות האחריות, וזאת כי הוא מעיד לא מעט על תחושת הביטחון של החברה במוצר שלה.

יתרונות השיטה

לבסוף נציין על קצה המזלג אם יתרונות השיטה, וזאת כי אין מדובר רק בשקט נפשי ובנוחות תפעול, אלא בין היתר גם מדובר במערכת שאינה נשמעת כאשר היא פועלת, שאינה מסחררת באוויר אבק, שמציעה בית שמחומם באופן שווה (כולל רצפה נעימה למגע), החימום אינו מייבש את האוויר, ישנה שליטה מאלה על אזורי החימום, זמני החימום והטמפרטורה המדויקת, שיטה זו ידידותית לסביבה ולבסוף נציין ששיטה זו עושה שימוש מושכל בעיקרון פשוט – חום נוטה לעלות מעלה.

Comments are closed.


  • החלפת מנעולים
  • החלפת צילינדרים
  • פריצת דלתות
  • מחירים משתלמים


צור קשר

שם (חובה)

טלפון

דואר אלקטרוני (חובה)

תפריט
פוסטים אחרונים