פורטל המנעולנים המוביל בישראל


כיום רבים מכירים באיכות פתרון החימום התת רצפתי, ולו כי מדובר בפתרון נעים, בריא, שאינו תופס מקום מעל לפני השטח, אופן החימום ניתן לשליטה מלאה, שיטות החימום מנצלת ביעילות את החוקיות שחום עולה מלמטה למעלה, מדובר בפתרון ידידותי לסביבה, סוג החימום אינו יוצר כאבי ראש, אינו מצריך התעסקות, ניתן ליהנות במשך זמן ממושך מאפקט החימום גם לאחר שיש הפסקת חשמל (כך שסביר להניח שעד שהבעיה תתוקן הריצוף עדיין ימשיך לפלוט חום נעים) ואם פועלים נכון שיטת החימום מתגלה כחסכונית.

אודות השיטה בקצרה

חימום תת רצפתי אשר מושתת על חשמל פועל באמצעות גופי חימום ייעודיים אשר מותקנים מתחת לפני השטח בצמוד לריצוף. על גופי החימום נהוג להניח מצע מבודד שמטרתו למנוע איבוד אנרגיה, כך שכבר ניתן להבין מדוע השיטה כה יעילה. כמו כן השליטה על גופי החימום מתבצעת בפשטות, וכפי שצוין, ניתן לשלוט באופן מלא הן על גובה הטמפרטורה הרצויה, והן על המעגלים שמבקשים לחמם.

דגשים

כאשר עומדים ליהנות ממערכת חימום תת ריצפתי חשמלי, יש לוודא מספר דברים מראש: שהמערכת עומדת בתקנים המחמירים ביותר, שערכי ההשראה האלקטרו מגנטיים מזעריים, וזאת כי חברות שונות מציגות רמות שונות, ועל כך יש לפקח עבור הבריאות שלכם. יש לוודא שישנו תרמוסטט אשר מאפשר שליטה מלאה על הטמפרטורה, שמתאפשרת קריאה מדויקת של הטמפרטורה, שניתן לשלוט באזורי החימום (למשל ניתן להפעיל את החימום רק בחדר השינה ובמקלחת). יש לוודא שניתן לקבוע מראש מצבי חימום (כך שניתן יהיה להגיע לאחר חופשה אל בית מחומם). יש לבחון כמה שנות אחריות מקבלים, כאשר יש לשאוף ליותר מחמש עשרה שנה ויש לקחת בחשבון ששיפוץ הריצוף מהווה הזדמנות נהדרת ליהנות מהתקנת שיטת החימום המובילה, וזאת כי לאחר שהבית מוכן והריצוף כבר הותקן, לא יהיה זה חכם להרימו מחדש עבור התקנה.

חשמל מול מים

חימום תת ריצפתי חשמלי מחזיק במספר יתרונות שלא ניתן למצוא אצל החלופה אשר מושתתת על מים. להלן שורת היתרונות המהותית: הבקרה יותר פשוטה ויעילה, ההתקנה יותר פשוטה ועל כן גם יותר זולה, אין מערכות חיצוניות כגון משאבות אשר תופסות מקום, הצורך בתחזוקה הנו מזערי אם לא אפסי, ניתן לנצל את השעות בהן תעריפי החשמל יותר זולים (ולסגור את המערכת בשעות שבהן התעריפים יותר גבוהים ועדיין ליהנות מחימום אפקטיבי לאורך זמן) ובנוסף שיטה זו מאפשרת שליטה יותר אחידה על אופי פיזור החום. חורף חם ונעים!

Comments are closed.


  • החלפת מנעולים
  • החלפת צילינדרים
  • פריצת דלתות
  • מחירים משתלמים


צור קשר

שם (חובה)

טלפון

דואר אלקטרוני (חובה)

תפריט
פוסטים אחרונים